Recommended Reading List |
Akgüç, Ö. (2008). Finansal Yönetim. İstanbul: Avcıol Basım Yayın.Altunışık, R, Özdemir, Ş. ve Torlak, Ö. (2006). Modern Pazarlama. İstanbul: Değişim Yayınları.Armstrong G.ve Kotler P. (2009). Marketing: An Introduction. N.J: Pearson Education.Bingöl, D. (2003). İnsan Kaynakları Yönetimi, İstanbul: Beta Basım Yayım Dağıtım.Budak G.ve Budak G. (2000). Halkla İlişkiler Davranışsal Bir Yaklaşım. İzmir: Barış Yayınları.Akdemir, B. (2017). Stratejik İnsan Kaynakları Yönetimi, Beta Yayınları.Boone ve Kurtz, (2004). Contemporary Marketing. Ohio: Thompson/South Western.Büker, S. Aşıkoğlu, R. ve Sevil, G. (2009). Finansal Yönetim. Ankara: Sözkesen Matbaacılık.Can, H. Tuncer, D ve Ayhan, D.Y. (2002). Genel İşletmecilik Bilgileri. Ankara: Siyasal Kitabevi.Cemalcılar, Ö., Benligiray, Y. ve Sürmeli, F. (2002). Genel Muhasebe. Eskişehir: Açıköğretim Faültesi Yayınları.Certo, S. (2006). Modern Management, NY: McGraw Hill.Daft, R. (2000). Management, N.Y:The Dryden Press.Ertürk, M. (2009). İşletme Biliminin Temel İlkeleri. İstanbul: Beta Basım Yayım Dağıtım/10.Geylan, R. (1996). Personel Yönetimi. Eskişehir: Birlik Ofset Yayıncılık.Kotler, P. ve Armstrong, G., Principles of Marketing, 2010, New Jersey: Pearson Education.Mirze, S.K. (2010). İşletme. İstanbul: Literatür Yayıncılık.Mucuk, İ. (2010). Pazarlama İlkeleri. İstanbul: Türkmen Kitabevi.Mucuk, İ. (2010). Modern İşletmecilik. İstanbul: Türkmen Kitabevi.O'Brien J. A, G. M. Marakas (2008). Management Information Systems, 8th ed. Boston : McGraw-Hill Irwin.Okay, A. (2003). Kurum Kimliği. İstanbul: Kapital Medya MediaCat Kitapları.Peltekoğlu F. B. (2001). Halkla İlişkiler Nedir. İstanbul: Beta Basım Yayım Dağıtım.Sarıaslan, H. http://dergiler.ankara.edu.tr/dergiler/42/448/5024.pdfSabuncuoğlu, Z. (2000). İnsan Kaynakları Yönetimi. Bursa: Ezgi Kitabevi.Sabuncuoğlu, Z. ve Tokol, T. (2011). İşletme. Bursa.Sevilengül, O. (2005). Genel Muhasebe. Ankara: Gazi Kitabevi. |
Catalog Content |
Management: Management concept and management functions, Manager concept and manager's competencies, Decision making; Marketing: Subject and scope of marketing, Evolution of marketing, Marketing management and marketing mix, Product development process; Production: Production and production systems, New production systems , Production management and scope; Human Resources: Concepts, HR environment, principles and dimensions, Infrastructure activities, HRM functions; Accounting: Definition, types of accounting and users of accounting information, Regulations, Accounting process; Finance; Research and Development; Public Relations. |