1 |
Birleşmiş Milletler Sürdürebilir Kalkınma Amaçlarını asgari düzeyde açıklayabilme |
|
|
X |
|
2 |
Ekip halinde veya bağımsız olarak çalışabilme |
|
X |
|
|
3 |
Türk ve dünya mutfaklarından tarifler hazırlayabilme ve ilgili süreci yönetebilme |
|
X |
|
|
4 |
İş yoğunluğu, stres ve baskı altında tutarlı kararlar alabilme |
X |
|
|
|
5 |
Alanı ile ilgili ulusal ve uluslararası hukuki düzenlemelere hâkim olabilme, meslek standartlarını ve etik ilkeleri uygulayabilme |
|
X |
|
|
6 |
Menü planlama, pişirme yöntemleri, sunum ve servis gibi temel aşçılık konularını açıklayabilme |
|
|
X |
|
7 |
Sahip olunan bilgiye dayanarak yazılı veya sözlü şekilde etkili iletişim kurabilme |
X |
|
|
|
8 |
Temel düzeyde güncel bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanabilme |
X |
|
|
|
9 |
Turizm alanındaki başlıca olguları, kavramları ve ilkeleri temel düzeyde ifade edebilme |
|
X |
|
|
10 |
Yaşam boyu öğrenme bilinciyle, bilgi, beceri ve yetkinliklerini geliştirebilme |
|
X |
|
|
11 |
Alanıyla ilgili girişimcilik becerilerini kavrayabilme |
X |
|
|
|
12 |
İş sağlığı ve güvenliği ilkelerini anlayabilme ve temel ilk yardım yöntemlerini uygulayabilme |
X |
|
|
|
13 |
Alanı ile ilgili güncel gelişmeleri takip edebilme, yenilikçi ve yaratıcı öneriler üretebilme |
X |
|
|
|
14 |
Temel düzeyde iletişim kurabileceği (Avrupa Dil Portföyü A2 Genel Düzeyinde) yabancı dil becerisini edinebilme |
X |
|
|
|
15 |
Turizm sektörünün gerektirdiği hijyen ve sanitasyon kurallarını uygulayabilme |
X |
|
|
|