Anadolu Üniversitesi Anadolu Üniversitesi
  • Kurumsal
  • Akademik Programlar
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Türkçe
    • Türkçe Türkçe
    • İngilizce İngilizce
Program Profili Kabul ve Kayıt Koşulları Yeterlilik Koşulları ve Kuralları Önceki Öğrenmenin Tanınması Öğretim Elemanları Bölüm Bşk. ve AKTS Koord. Alan Yeterlilikleri Program Yeterlilikleri (Çıktıları) Dersler - AKTS Kredileri Alan & Prog. Yeterlilik İlişkileri Ders - Prog. Yeterlilik İlişkileri Ölçme ve Değerlendirme Mezuniyet Koşulları Üst Derece Programlarına Geçiş İstihdam Olanakları
  • Turizm Fakültesi
  • Gastronomi ve Mutfak Sanatları Bölümü
  • Dersler - AKTS Kredileri
  • Mesleki Etik
  • Tanıtım
  • Tanıtım
  • İçerik
  • Öğrenme Çıktıları
  • Öğretim Yöntem ve Teknikleri
  • Program Çıktılarına Katkısı
  • Ölçme ve Değerlendirme

Ders Adı Ders Kodu Zorunlu/Seçmeli Teori + Uygulama AKTS
Mesleki Etik ETK204 III.YARIYIL 2+0 3.0
Ders Dili Türkçe
Ders Türü Zorunlu Dersler
Öğretim Elemanları DR. ÖĞR. ÜYESİ PINAR ŞENEL
Dersin Veriliş Biçimi Ders yüz yüze olarak yürütülmektedir.
Dersin Önkoşulları Bu dersin ön koşulu ya da eş koşulu bulunmamaktadır.
Önerilen Dersler Bu dersle ilişkili önerilen başka dersler bulunmamaktadır.
Okuma Listesi Kozak, N., Kozak, M.A ve Kozak, M. (2010). Genel Turizm İlkeler-Kavramlar. Ankara: Detay Yayıncılık. Kozak, M. A. (Editör) (2012). Otel İşletmeciliği. Ankara: Detay Yayıncılık. Kozak, N., Özel, Ç. H. ve Karagöz Yüncü, D. (2011). Hizmet Pazarlaması. Ankara: Detay Yayıncılık.
Değerlendirme 1. ara sınav: Klasik (30)Ödev: Klasik (30)Final sınavı: Test (40)
Staj & Uygulama Bu ders için staj ya da uygulama mevcut değildir.
Katalog İçeriği Gastronomi Sektöründe Etik; Etik ve Benzer Kavramlar; Etik Teorileri; Temel Etik İlkeleri; Etik Türleri: Bireysel etik,İş etiği; Etik Faktörleri; Dünya Turizm Örgütünün Belirlediği Etik Standartları; Gastronomi İşletmelerinde Yaşanan Etik Sorunlar; Sorun Kaynakları; Konaklama İşletmelerinde Etik Sorunlar; Yiyecek-İçecek İşletmelerinde Etik Sorunlar; Etik ve Müşteri Şikayetleri; Gastronomi Sektöründe Müşteri Hakları; Kusurlu Hizmet ve MüşteriŞikAyetleri; Müşteri ŞikAyet Davranışları.

  • Kurumsal
  • İsim ve Adres
  • Akademik Takvim
  • Yönetim Kadrosu
  • Kurum Hakkında
  • Akademik Programlar
  • Genel Kabul Şartları
  • Önceki Öğrenmenin Tanınması
  • Kayıt İşlemleri
  • AKTS Kredi Sistemi
  • Akademik Danışmanlık
  • Akademik Programlar
  • Doktora / Sanatta Yeterlik
  • Yüksek Lisans
  • Lisans
  • Önlisans
  • Açık ve Uzaktan Eğitim Sistemi
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Şehirde Yaşam
  • Konaklama
  • Beslenme Olanakları
  • Tıbbi Olanaklar
  • Engelli Öğrenci Olanakları
  • Sigorta
  • Maddi Destek
  • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
  • Öğrenci İçin Bilgi
  • Öğrenim Olanakları
  • Uluslararası Programlar
  • Değişim Öğrencileri için Pratik Bilgiler
  • Dil Kursları
  • Staj
  • Sosyal Yaşam ve Spor Olanakları
  • Öğrenci Kulüpleri