| Ders Dili |
Türkçe |
| Ders Türü |
Seçmeli Dersler |
| Öğretim Elemanları |
PROF. DR. SİBEL ÖNÇEL GÜLER |
| Dersin Veriliş Biçimi |
Bu ders sadece yüz yüze eğitim şeklinde yürütülmektedir. |
| Dersin Önkoşulları |
Bu dersin önkoşulu yada eş koşulu bulunmamaktadır. |
| Önerilen Dersler |
Bu dersle ilişkili önerilen başka dersler bulunmamaktadır. |
| Okuma Listesi |
|
| Değerlendirme |
1 ara sınav, 1 Final |
| Staj & Uygulama |
Bu ders için uygun değildir. |
| Katalog İçeriği |
Müşteri İlişkileri Yönetimi Kavramı; Müşteri Değeri ve Müşteri Sınıflaması; Müşteri İlişkileri Süreci; Müşteri Hizmet Kalitesi ve Kontrol; Müşteri Şikayetleri; Müşteri Bağlılığı: Müşteri bulma ve müşteri tutma programları; Bilgi Teknolojisinin Rolü: Bilgiden yararlanma, Veri madenciliği, Satış gücü otomasyonu; İnternet ve Müşteri İlişkileriYönetimi; Müşteri İlişkileri Yönetimi Analiz ve Planlama Süreci; Müşteri İlişkileri Yönetimi ve İşletme Stratejisi Bütünleşmesi; Müşteri Odaklı Değişimin Yönetilmesi. |