Recommended Reading List |
Kırcaali-İftar, G., Kurt, O., & Ülke-Kürkçüoğlu, B. (2014). OÇİDEP: Otistik çocuklar için davranışsal eğitim programı I. Ankara: Anı Yayıncılık.Kırcaali-İftar, G., Ülke-Kürkçüoğlu, B., & Kurt, O. (2014). OÇİDEP: Otistik çocuklar için davranışsal eğitim programı II. Ankara: Anı Yayıncılık.Kurt, O. ve Subaşı Yurtçu, A. B. (2017). Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Bireylere Yönelik Kapsamlı Uygulamalar. Sakarya University Journal of Education, 7(1), 155-182.Genç-Tosun, D., & Kurt, O. (2017). Otizmli bireylerin kullandığı yeni nesil konuşma üreten cihazlara ilişkin araştırmaların incelenmesi. Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi, 18, 125-147.Genç, D. & Kurt, O. (2014). Otizm spektrum bozukluğu ve video modelle öğretim. Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi, 15, 37-49.Kurt, O. (2011). Otistik özellikler gösteren çocuklara alıcı dil becerilerinin öğretiminde ayrık denemelerle öğretimin jestlerle ve jestsiz sunumunun karşılaştırılması. Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri, 11, 1421-1444. Kurt, O. (2009). Doğal öğretim yöntemleri (12. Ünite). E. S. Batu (Editör). 0-6 yaş arası down sendromlu çocuklar ve gelişimleri (s: 373-398). Ankara: Kök Yayıncılık.Kurt, O. (2008). Doğal öğretim yöntemleri (9. Ünite). E. Tekin-İftar (Editör). Davranış ve öğrenme sorunu olan çocukların eğitimi (s: 162-179). Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Yayınları. |