| Recommended Reading List |
1. Aksoy, G. (2023). Yeni medya ve yapay zekâ ile yaratıcı yazma atölyeleri. Yeni Nesil Eğitim Araştırmaları Dergisi, 1(1), 65-84.2. Aktürk, S. (2021). Yaratıcı yazma öğretiminde dijital araçların rolü: Dil ve edebiyat örneği. Milli Eğitim Dergisi, 50(230), 50-67.3. Bayraktar, H. (2021). Yazma eğitimi ve yaratıcı süreçte dijitalleşme. Türk Kültürü ve Hacı Bektaş Veli Araştırma Dergisi, 99, 245-260.4. Demirbaş, M. (2022). Dijital çağda edebiyat ve yaratıcı yazma teknikleri. Dil ve Edebiyat Eğitimi Dergisi, 16(1), 142-159.5. DiPaolo, A., & van Schaik, P. (2022). Artificial intelligence for story generation: Educational applications. Computers in Human Behavior, 138, 107412. https://doi.org/10.1016/j.chb.2022.1074126. Gülüm, M. & Karataş, Z. (2022). Türkçe öğretiminde yapay zekâ temelli yazma süreçleri. Ana Dili Eğitimi Dergisi, 10(2), 320-336.7. Güngör, B. (2023). Yapay zekâ ile yaratıcı yazma: Uygulamalar ve olanaklar. Edebiyat ve Dil Araştırmaları Dergisi, 11(2), 95-110.8. Khalil, M., & Ebner, M. (2022). AI-based writing assistants and their impact on creative writing skills. British Journal of Educational Technology, 53(3), 430-447.9. Kızılkaya, G. & Cengiz, S. (2023). Yaratıcı yazmanın dijitalleştirilmesi ve yapay zekâ uygulamaları. Folklor/Edebiyat, 29(113), 310-327.10. Kory-Westlund, J. M., & Breazeal, C. (2020). Exploring creative writing with AI-powered conversational agents. Computers & Education, 150, 103835. https://doi.org/10.1016/j.compedu.2020.10383511. Lamb, M. S., & Persky, M. (2021). Co-writing with artificial intelligence: Practices and implications. The Writing Instructor, Special Issue, 21-38.12. Liu, J., & Wang, S. (2022). The role of artificial intelligence in creative writing pedagogy. Journal of Writing Research, 14(2), 299-317.13. Mateos, M., & Solé, I. (2023). Machine learning and creative text production. Literacy, 57(1), 15-30.14. Montalvo, D., & Smith, B. (2020). Assisting academic and creative writing with AI: Opportunities and limits. ELT Journal, 74(4), 455-463. https://doi.org/10.1093/elt/ccaa05015. Ruan, J., & Zheng, L. (2023). Enhancing student creativity in writing with AI text generators. Educational Technology Research and Development, 71(2), 365-382.16. Sezer, H. & Özdemir, S. (2023). Türkçe öğretmenlerinin yapay zekâ destekli yazma uygulamalarına yönelik görüşleri. Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 19(3), 475-493.17. Şahin, A. (2022). Türk dili eğitiminde yapay zekâ algoritmaları ve yazma becerisi. Eğitim ve Bilim, 47(210), 23-40.18. Toivonen, H., & Gross, O. (2020). Data-driven creative writing with artificial intelligence. In T. Veale & M. O’Neill (Eds.), Handbook of Computational Creativity (pp. 369-389). Springer.19. Topal, E. & Uçar, H. (2022). Dijital yazarlık ve edebiyat: Yapay zekâ destekli örnekler. Bilig, 104, 173-194.20. Veale, T., & Cook, P. (2018). Computational creativity and storytelling in the age of artificial intelligence. New Literary History, 49(2), 227-247. |