Recommended Reading List |
Batu, E. S. ve Kırcaali İftar, G. (2005). Kaynaştırma. Ankara: Kök Yayıncılık.Batu, E. S., Çolak, A. ve S. Odluyurt, S. (2014). Özel gereksinimli çocukların kaynaştırılması. 3. Baskı. Ankara: Vize Yayıncılık.Dede, Ş. (1996). Özel Eğitim Hakkında Salamanca Bildirisi. Özel Eğitim Dergisi, 2(2), 91-94.Güzel Özmen, R. (2003). Kaynaştırma ortamında eğitimsel düzenlemeler. A. Ataman (Editör), Özel gereksinimli çocuklar ve özel eğitime giriş, (s. 51-83). Ankara: Gündüz Eğitim ve Yayıncılık.Milli Eğitim Bakanlığı (2018). Özel Eğitim Hizmetleri Yönetmeliği. 14.08.2020 tarihli 31213 sayılı Resmi Gazete. http://mevzuat.meb.gov.tr/dosyalar/1963.pdf. Erişim Tarihi: 09.08.2022Sucuoğlu, B. & Kargın, T. (2008). İlköğretimde kaynaştırma uygulamaları: Yaklaşımlar, yöntemler, teknikler. İstanbul: Morpa. |
Catalog Content |
Basic concepts of inclusive education, Legal basis of inclusive education, Essential features of inclusive education for its effectiveness and sustainability, Inclusive education processes, Evaluation processes in inclusive education, Groups involved in inclusive education, Roles of teachers involved in inclusive education, National and international research on inclusive education, Example inclusive education practices |