Recommended Reading List |
Akmanoğlu, N. (2009). Otistik çocuklara kötü niyetli yabancı kişilerin kendilerini kaçırma girişimlerinden kaçınmayı öğretme. Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Yayınları.Kırcaali-İftar, G., ve Tekin, E. (1997). Tek-denekli araştırma yöntemleri. Ankara: Türk Psikologlar Derneği. Kurt, O. (2009). Otistik özellikler gösteren çocuklara zincirleme serbest zaman becerilerinin öğretiminde gömülü öğretim yaklaşımıyla sunulan sabit bekleme süreli öğretimin ve eşzamanlı ipucuyla öğretimin etkililik ve verimliliklerinin karşılaştırılması. Eskişehir: Anadolu üniversitesi yayınları.Odluyurt S.,(2013) Kaynaştırmaya Devam Eden Otistik Özellikler Gösteren Çocuklara Kurallı Oyun Öğretiminde Akranları Tarafından Doğrudan Model Olma ve Videoyla Model Olma Öğretiminin Etkilerinin Karşılaştırılması Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri 13(1) 1-18.Odluyurt S.,(2011). Etkinlikler İçine Gömülen Sabit Bekleme Süreli Öğretimin Gelişimsel Yetersizliği Olan Küçük Çocuklara Giysi İsimlendirme Becerisinin Öğretimi Üzerindeki Etkililiği. Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri 11 (3) 1445-1460Tekin-İftar, E (2012). Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuklar ve Eğitimleri, 1. Baskı Ankara:Vize Yayıncılık.Tekin-İftar, E (2012).Eğitim ve Davranış Bilimlerinde Tek Denekli Araştırmalar Ankara: Türk Psikologlar DerneğiYayınları. Tekin-İftar, E., ve Kırcaali-İftar, G. (2006). Özel eğitimde yanlışsız öğretim yöntemleri. (3. baskı). Ankara: Nobel Basım Yayın Dağıtım Bilgisayar destekli etkinlik çizelgeleri ile sunulan öğretim sürecinin otistik özellikler gösteren çocukların çizelge izleme ve rol oyun becerileri üzerindeki etkililiği konulu genel amaçlı araştırma projesinde yürütücü. Anadolu Üniversitesi Bilimsel Araştırma Projesi, Başlama ve Bitiş Tarihi: Aralık 2009-Aralık 2010, (Proje no: 092740). |